تجهیزات پزشکی

بالش طبی موج دار

بالش موج دار

بالش طبی موج دار چیست؟

بالش طبی موج دار  با ۲ ارتفاع کوتاه و بلند از جنس مموری فوم با پارچه صد درصد پنبه ای ضدتعرق و ضد حساسیت تولید شده و با گرمای بدن حالت می گیرد در نتیجه ستون فقرات در ناحیه گردن با زاویه صحیح قرار گرفته و گردش خون راحت تر انجام می شود.خواب شبانه با بالش طبی موج دار فشارهای عصبی و دردهای عضلانی را کاهش داده و آرامش شبانه شما را تضمین می کند.

انتخاب یک بالش طبی موج دار که متناسب با آناتومی بدنتان باشد به شما کمک می کند تا خوابی لذت بخش و راحت داشته باشید و بسیاری از مشکلات که در اثر انتخاب بالش های غیر استاندارد به وجود می آید همانند گردن درد ، بی خوابی و گرفتگی عضلات برطرف گردد. مهمترین عامل در انتخاب یک بالش طبی موجدار مناسب ، شکل ظاهری ، نوع پارچه و محتوای تشکیل دهنده آن است.

داطب برای شما در این مقاله بیشتر توضیح داده است:

ویژگی های بالش طبی موج دار:

بالشی که نه خیلی نرم است که سر و گردن در آن فرو برود. نه خیلی سخت که انعطاف‌پذیری مناسب برای حمایت از سر و گردن را نداشته دارد. در بالش‌های جدید نوعی فوم هوشمند به‌ کار رفته است که به بهترین حالت انعطاف لازم برای کنترل وزن سر و حفظ زاویه مناسب آن را تامین می کند. در نتیجه سر و گردن و نتیجتاً کل بدن شما در بهترین شکل خود قرار می‌گیرد و خوابی آرام را تجربه خواهید کرد.

_ حفظ حالت استاندارد در ستون فقرات حین خواب و ایجاد تناسب در قرارگیری سر و گردن و ستون فقرات و پیشگیری از دردهایی چون دیسک گردن، فاصله بین مهره های گردنی و …

_ ایجاد گردش خون نرمال در بدن و در نتیجه کاهش درد و کوفتگی در گردن و عضلات.

_ خوابی دلپذیر و راحت

_ افزایش طول عمر و سلامتی مهره های گردن و ستون فقرات

_ جلوگیری از تعریق حین خواب و خنک نگهداشتن سر

_ انعطاف و حالت‌پذیری متناسب با سر، گردن، شانه و حفظ حالت فعلی بدهد

بالش موج دار
بالش موج دار

چرا بالش موج دار تولید می شود؟

_ جلوگیری از گردن درد

_ راحت تر خوابیدن به پهلو

_ جلوگیری از خروپف

_ قابل شستشو

_ قرار دادن ستون و فقرات در بهترین حالت

جلوگیری از گردن درد:

گردن درد بسیاری از ما را آزار می دهد و دلایل آن همیشه مشخص نیست. اگر اغلب متوجه می‌شوید که با گردن درد از خواب بیدار می‌شوید، به احتمال زیاد بالش شما تا حدودی مقصر است. بالش طبی موجدار سبب میشود که گردن و سر خود را در ارتفاع مناسب نگه دارد تا از فشارهای غیر ضروری جلوگیری شود. بالش خیلی بالا یا خیلی پایین می تواند باعث ایجاد فشار شود زیرا گردن تلاش می کند کمبود حمایت را جبران کند.

راحت تر خوابیدن به پهلو:

افراد بیشتری خوابیدن به پهلو را بیشتر از هر موقعیت خواب دیگری ترجیح می دهند. اگر به پهلو می خوابید، بهترین تشک باید بالشتک و حمایت کافی را به منظور ارتقاییکنواختی ستون فقرات فراهم کند. همانطور که گفته شد، ما دریافتیم که انتخاب بالش مناسب هنگام خوابیدن در این وضعیت به همان اندازه مهم است. خواب های جانبی معمولاً به بالش های ضخیم تری نیاز دارند تا فضای زیر سر و گردن خود را پر کنند. بالش‌هایی که خیلی نازک هستند، بالشتک کافی را ایجاد نمی‌کنند، در حالی که بالش‌های بیش از حد ضخیم می‌توانند در تراز ستون فقرات اختلال ایجاد کنند و به نقاط فشار بیشتری منجر شوند.

جلوگیری از خروپف:

شاید شما هم ازجمله افرادی باشید که دیگران از خروپف شما هنگام خواب شکایت می‌کنند. لازم است بدانیدیکی از دلایل خروپف، درست قرار نگرفتن سر و گردن نسبت ‌به تنه است. این بالش بهترین بالش برای خواب برای افرادی است که خروپف می‌کنند. این افراد ناگزیر اغلب مواقع روی شانه می‌خوابند. ضمنا برای افرادی که از مشکلات تنفسی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

قابل شستشو:

این بالش قابل شستشو میباشد و به راحتی استفاده میشود.

قرار دادن ستون و فقرات در بهترین حالت:

انحنای متناسب و پیش بینی شده در بالش طبی موج دار، سر و گردن و ستون فقرات را در موقعیتی متناسب قرار می دهد و به دلیل ویژگی جادویی مموری فوم فشار کمتری به بدن وارد می شود و از آرتروز و اسپاسم عضلات جلوگیری می شود. عموما توصیه می شود که بانوان از این بالش استفاده کنند.

چگونه بهترین بالش برای خواب مناسب خودمان را انتخاب کنیم؟

پاسخ این سؤال در واقع در اختیار خودتان است. اگر کمی توجه کنید که هنگام خواب شبانه چه ویژگی های بالش برایتان دردسرساز است، یا این‌که اگر چه خصوصیات دیگری داشته باشد، احساس راحتی می‌کنید، می‌توانید بهترین محصول مناسب حالتان را پیدا کنید.

بالش موج دار
بالش موج دار

بالش موج دار مناسب چه افرادی:

_ دارای دیسک گردن هستند

_ دارای آرتروز گردن هستند

_ گردن درد یا گرفتگی عضله دارند

_ کمر درد دارند

_ سر درد های صبحگاهی دارند

_ خروپف می‌کنند

_ بالشت طبی مدل موج برای افرادی که دارای قد و عرض شانه متوسط بوده و تمایل به استفاده از بالشت با ارتفاع کم دارند ، مناسب می باشد.

هنگام استفاده از بالشت موج به علت انحنای پیش بینی شده در بالشت ، سروگردن با ستون فقرات در یک راستا قرارگرفته و بواسطه خاصیت جادویی مموری فوم فشار کمتری به اندام بدن وارد شده، نتیجتا از دردهای عضلانی و گرفتگی ماهیچه ها وآرتروز پیشگیری می کند.

این بالشت عموما برای بانوان پیشنهاد می گردد.

این محصول با روکش مخمل بصورت قابل تعویض و قابل شستشو عرضه میگردد.

ابعاد : ۱۲*۳۱*۶۰

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *