دستگاه فشار سنج B.Well Wm-61

۱,۰۵۹,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

کلیه محصولات این برند : B.Well

ویژگی های محصول

وزن 392 گرم
ابعاد 12 × 8 × 19 سانتیمتر
گارانتی

2 سال گارنتی تعویض

کشور تولید کننده

سوئیس

نوع نمایشگر

عقربه ای

نوع فشارسنج

بازویی عقربه ای

برند

B.Well

دفترچه راهنما

دارد

قابلیت کار با آدابتور

ندارد

اندازه بازوبند یا مچ بند

22 تا 42 سانت

نمایشگر آریتمی قلب

ندارد

قابلیت کار با باطری

ندارد

خاموشی خودکار

ندارد

صفحه رنگی

دارد

اندازه مانیتور

متوسط

نشانگر حافظه

ندارد

سیستم سخنگو

ندارد

استاندارد جهانی

CE ISO

نام تجاری محصول : B.Well
دستگاه فشار سنج B.Well Wm-61

 

دستگاه فشار سنج B.Well Wm-61 ساخت کشور سوئیس و دارای 2 سال گارانتی تعویض می باشد . فشار خون را با دقت بسیار بالا اندازه گیری می کند و عملکردی طولانی مدت دارد . کاف آن دور بازو بین 25 تا 40 سانتی متر را پوشش می دهد .
فشار خون چیست :
به مقداری فشار گفته می شود که به وسیله جریان خون به دیواره رگ ها وارد می شود ، فشار خون یکی از اصلی ترین علائم حیاتی می باشد ، که در اطراف نزدیک به قلب بیشتر با فاصله گرفتن کمتر می شود . فشار یک مفهوم فیزیکی است منظور از فشار به قدرت مایع متحرک می توان اشاره کرد . معمول ترین روش اندازگیری فشارخون ، فشار سنج می باشد .
فشار خون در حالت طبیعی در اثر اضطراب و فعالیت جسمانی بالا می رود ، اما افرادی که دچار این بیماری می باشند به هنگام استراحت فشار خونشان بالاتر از حد طبیعی است . با کهولت سن احتمال ابتلا به فشار خون افزایش می یابد ، همچنین عواملی اعم از اضافه وزن ، مصرف دخانیات ، غذاهای حاوی نمک و چربی ، ارثی ، نژادی ، عدم فعالیت بدنی مناسب و غیره … باعث بروز این بیماری می شود . فشارخون بالا باعث سکته مغزی و حمله قلبی و مشکلات بینایی و غیره … می شود .
دستگاه فشارخون چیست ؟
فشار سنج خون که به آن فشار سنج پزشکی هم گفته می شود ، وسیله ایست که از آن برای انداز گیری فشار خون استفاده می شود . نام دیگر آن دستگاه سنج یا مانیتورینگ می باشد .
کلمه لاتین آن Sphygmomanometer کلمه یونانی است ، از دو معنای ضربان و انداز گیری تشکیل شده است . این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر کدام برای هدف و مکان خاصی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد .
انواع فشار سنج اعم از جیوه ای ، عقربه ای ، دیجیتالی ، می باشد که بهتر است از مدل جیوه ای آن استفاده نشود ، زیرا یک نوع ماده سمی است که می تواند محیط اطراف را آلوده سازد .

 

 

دستگاه فشار سنج B.Well WM-61

دستگاه فشار سنج B.Well WM-61

دستگاه فشار سنج B.Well Wm-61 :
ساخت کشور سوئیس و 2 سال گارانتی تعویض بوده و از نوع عقربه ای می باشد که بی شک یکی از بهترین فشارسنج های موجود در بازار بوده که با سایر دستگاه فشارسنج های عقربه ای رقابت می کند ، مدل Wm-61 از با دوام ترین و مقاوم ترین مواد ساخته شده است و قابل استفاده در منازل و مراکز درمانی می باشد . بسیار سبک و دارای ابعاد مناسب است .
اقلام این دستگاه :
-کیف نگهدارنده
– دفترچه راهنما
-کاف
-فشارسنج
ویژگی های دستگاه فشار سنج B.Well Wm-61 :
ما در داطب در تلاشیم تا با معرفی بهترین فشارسنج های روز دنیا بهترین خدمات را به شما عرضه نماییم . این مدل مجهز به فیلتر گرد و غبار بوده و گیج بکار رفته در این دستگاه بسیار دقیق است . جنس کاف فشار سنج Wm-61  بسیار مرغوب می باشد یک پیچ بروی دستگاه آن تعبیه شده است که با آن می توان هوای پمپ را خالی و پر کرد .
فشارسنج عقربه ای بی ول مدل WM-61 بدون گوشی صفحه نمایشگری دارد که با فشار هوا روی صفحه حرکت می کند . این مدل به طور سنتی ولی کاملاً دقیق فشار خون را اندازه گیری می کند و در مراکز درمانی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد .
در صورتی که نیاز به آموزش نحوه کارکرد فشارسنج عقربه ای هستید وارد بخش آموزش های داطب شوید ، همچنین در صورتی که فردی نیاز به محاسبه بسیار دقیق فشار خون خود دارد، می تواند از فشار سنج Wm-61 در منزل خود هم استفاده کند. افرادی که به بیماری فشار خون شدیدی مبتلا هستند و دقت بالای دستگاه برای آن ها اهمیت دارد ، داطب استفاده از این مدل را توصیه می کند .
– ساخت کشور سوئیس
– دارای 2 سال گارانتی تعویض 
– کاف به شکل دست
-سایز کاف 25 تا 40 سانتی متر
– مورد تایید سازمان غذا و دارو
-دارای استاندارد CE و ISO
-بدنه فلزی مستحکم
-ابزاری ضروری
-کاف بدون حلقه فلزی برای استفاده حرفه ای
-کیسه بادوام از جنس لاتکس
-جنس کیف نگهدارنده بسیار نرم می باشد
-اندازه گیری دقیق
– قابل اطمینان و بادوام
– قابلیت استفاده در منازل

 

 

دستگاه فشار سنج B.Well WM-61

دستگاه فشار سنج B.Well WM-61

معایب این دستگاه :
-فاقد ذخیره آخرین نتایج اندازه گیری
-فاقد گوشی پزشکی
نحوه کار با این دستگاه :
برای اندازه گیری فشارخون با دستگاه فشار خون عقربه ای ابتدا باید روی صندلی بنشینید ، و کاف را تقریبا 3 سانتی متر بالاتر از خم آرنج ببندید انتهای کاف را از طریق حلقه فلزی روی بازوی خود قرار دهید
کاف باید به اندازه ای سفت باشد که بین بازو و کاف حداقل یک بند انگشت فضای خالی وجود داشته باشد ، قسمت دیافراگم گوشی پزشکی را زیر کاف بروی شریان بازویی قرار دهید ، با یک دست دیافراگم را زیر کاف نگه دارید
گوشی های استتوسکوپ را داخل گوش های خود قرار دهید ، کاف را به وسیله پمپ باد کنید و فشردن پمپ را تا زمانی که اندازه گیری بین 160و 180 میلی متر جیوه باشد ادامه دهید ،
حتما اطمینان حاصل کنید که دریجه جریان هوا بسته شده باشد ، برای باز کردن دریجه جریان هوا پیچ بالای پمپ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید
مقدار شماره بر روی صفحه مدرج شده باید به اندازه 2 میلی متر جیوه در ثانیه کم شود ، اگر شماره با سرعت کاهش می یابد اندازه گیری نمی تواند معتبر باشد ،
در عدد 120 مدرج بروی صفحه نبض فرد باید قابل شنیدن باشد ، در زمانی که اولین صدا را شنیدید آن مقدار فشار ماکزیمم می باشد ، در عدد 80 مدرج بروی صفحه ضربان قلب فرد محو خواهد شد هنگامی که صدای ضربان قلب فرد قابل شنیدن نباشد آن مقدار فشار مینیموم است .
قیمت دستگاه فشارسنج عقربه ای :
لازم است قبل از خرید فشارسنج نکات مهم و ویژگی های آن را به دقت بررسی کنید تا در نتیجه فشارسنجی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب خریداری نمایید.هیچ گاه به دنبال دستگاهی با قیمت پایین و ارزان نباشید زیرا دقت اندازه گیری پایین دارند و نتیجه مطلوبی به همراه نخواهد داشت . داطب این امکان را به شما می دهد تا فشارسنجی با قیمت مناسب و کیفیتی بالا خریداری نمایید .
اندازه کاف دستگاه فشارسنج :
توجه داشته باشید که جنس کاف دستگاه فشار سنج مرغوب و با کیفیت باشد و مناسب سایز بازوی شما باشد در غیر این صورت احتمال بروز خطا وجود دارد و نتیجه اندازه گیری صحیح نمی باشد . 
اندازه وزن دستگاه فشارسنج :
هرچه ابعاد دستگاه فشارسنج خون کوچک تر باشد حمل آن آسان تر خواهد بود. افرادی که اهل سفر هستند حتما باید به این نکته توجه بسزایی داشته باشند .
نکات مهم در رابطه با اندازه گیری فشارخون :
 
-مثانه شما باید قبل از اندازه گیری فشار خون حتما باید خالی باشد
-حداقل نیم ساعت قبل از اندازه گیری فشارخون از مصرف دخانیات و مواد کافئین دار خودداری فرمایید
-5 دقیقه قبل از اندازه گیری فشارخون استراحت کنید و آرام بگیرید
-برای اندازه گیری فشارخون در جایی بنشینید
-در حین اندازه گیری فشارخون صحبت نفرمایید
-دست خود را در راستای قلب خود نگه دارید
برای مشاهده کار با دستگاه فشار سنج Wm-61 به قسمت آموزش های داطب مراجعه کنید 

بازدیدها: 27

وزن 392 گرم
ابعاد 12 × 8 × 19 سانتیمتر
گارانتی

2 سال گارنتی تعویض

کشور تولید کننده

سوئیس

نوع نمایشگر

عقربه ای

نوع فشارسنج

بازویی عقربه ای

برند

B.Well

دفترچه راهنما

دارد

قابلیت کار با آدابتور

ندارد

اندازه بازوبند یا مچ بند

22 تا 42 سانت

نمایشگر آریتمی قلب

ندارد

قابلیت کار با باطری

ندارد

خاموشی خودکار

ندارد

صفحه رنگی

دارد

اندازه مانیتور

متوسط

نشانگر حافظه

ندارد

سیستم سخنگو

ندارد

استاندارد جهانی

CE ISO

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه فشار سنج B.Well Wm-61”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *