تصفیه هوا Almaprime AP-261N

۳,۴۸۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

ویژگی های محصول

وزن 3500 گرم
-

ساخت چین تحت لیسانس آمریکا
دارای 18 ماه خدمات پس از فروش
دارای فیلتر هپا ، کربن فعال ، نانو نقره
مصرف کم انرژی
هشدار آلودگی خطرناک

تصفیه هوا Almaprime AP-261N

 

تصفیه هوا Almaprime AP-261N ساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا دارای 18 ماه خدمات پس از فروش می باشد ، برای متراژه 30 متر مربع مناسب بوده که از قابلیت هشدار آلودگی خطرناک برخوردار است ، همچنین دارای یک فیلتر اضافه به نام نانو نقره ( کامپکت ) می باشد .

 

دستگاه تصیفه هوا :

 

یک دستگاه مکانیکی بوده که با قدرت برق همانند سایر لوازم خانگی مثل کولر ، ماشین لباسشویی و یخچال کار می کند ، این وسیله در شرکت های مختلفی با استفاده از تکنولوژی های مختلف ساخته می شود  ولی در کل با ایجاد چرخش هوا و با استفاده از فیلتر ، انتشار موارد یونیزه با استفاده از برخی امکانات و تکنولوژی ها تصفیه هوا را انجام می دهند .
استفاده از دستگاه تصیفه هوا فواید بسیاری را با خود به همراه دارد که داطب این موارد را در اختیار شما قرار می دهد :
– از بین بردن آلرژن ها :گرده گل و گیاهان و درختان یا پوست حیوانات که باعث ایجاد آلرژی می شوند با این فرایند از بین می روند .
– ضد عفونی کردن هوا : در هوا انواع باکتری ها و میکروب با وجود دارند که سبب بسیاری از بیماری های ریوی و تنفسی می شوند ، تصفبه هوا این مشکل را رفع می کند .
– گرد و غبار را از بین می برد : یکی از اصلی ترین آلایند های هوا می توان به گرد غبار اشاره کرد که قابل رویت نیست ، دستگاه تصیفه هوا این آلایند ها را از بین می برد .
– حذف دود ها : بدون آن که شما متوجه شوید دود و سموم ناشی از گاز از بیرون خانه به محیط خانه منتشر می شود که تصفیه هوا این دود ها را خنثی می کند .
– مصرف برق کم : میزان مصرف برق بسیار ناچیزی دارند .
داطب به شما پیشنهاد می کند در انتخاب دستگاه تصفیه هوا دقت داشته باشید که بی صدا باشد تا موجب آزارتان نگردد .

 

 

تصفیه هوا Almaprime AP-261N

تصفیه هوا Almaprime AP-261N

آلودگی هوا چهارمین عامل مرگ و میر در جهان است ، برخلاف باور عموم مردم ، آلودگی هوا تنها محدود به فضای باز و شهر ها نیست ، بلکه داخل خودرو و خانه های ما بسیار آلوده تر از چیزی هستند که می توانیم تصور کنیم ، چراکه بسیاری از آلاینده ها در فضاهای بسته حبس می شوند و تنفس آن ها می تواند به مرور موجب بیماری های تنفسی و غیره شود .
ویژگی تصفیه هوا Almaprime AP-261N :

 

برای این که از آگاهی بیشتری نسبت به هوایی که کودک دلبندتان تنفس می کند برخوردار باشید و در جهت رشد و سلامتی آن گام بزرگی بردارید نیازی به تغییر و تحوالات شگرفی ندارید ، کافیست به کمک یک دستگاه تصفیه هوا ، هوایی سالم و پاک را به فرزند دلبندتان هدیه دهید .
همچنین بانوان باردار توجه داشته باشید که در هفته های ابتدایی ریه جنین در حال تشکیل شدن است ، دقیقا همین زمان است که هوای آلوده بیشترین آسیب را به مادر و جنین میزند ، در این مدت ، بهداشت جهانی براین باور است مادران نباید در معرض آلودگی ها قرار گیرند . 
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می توان هم در منزل و هم در خارج از منزل ، داخل اتومبیل از شر آلودگی و آلایند های سمی ناشی از سوخت ماشین آلات و غیره … در امان باشیم ، داطب به این سوال شما پاسخ می دهد :
تنها با خرید یک دستگاه تصفیه هوا برای منزل و یک تصفیه هوای مدل خودرویی به راحتی می توانید هوایی سالم و پاک را تجربه کنید .
تصفیه هوای AP-261N ساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا و دارای 18 ماه خدمات پس از فروش می باشد ، برند آلما پرایم با تضمین تامین فیلتر تا چند سال آینده به نگرانی های شما خاتمه داده است .
فضای تحت پوشش توسط این مدل 90 متر مکعب در ساعت بوده که مناسب متراژ کوچک حدودا 30 متر مربع است ، همچنین قابل نصب بر روی دیوار می باشد .
تصفیه هوای آلماپرایم دارای انواع فیلتر اعم از پیش فیلتر ، هپا ، کربن و نانو نقره بوده که فیلتر نانو نقره خاصیت آنتی باکتریال داشته که هوایی تمیز و خالی از هر گونه آلودگی را به ما تحویل می دهد .
خانواده هایی که فرزند کوچک دارند با خیالی آسوده می توانند مدل 261N از داطب خریداری کنند زیرا دارای ویژگی قفل کودک می باشد .

 

 

 

تصفیه هوا Almaprime AP-261N

تصفیه هوا Almaprime AP-261N

– ساخت چین تحت لیسانس آمریکا
– دارای 18 ماه خدمات پس از فروش
– ابعاد ( 320 * 116 * 333 ) میلی متر 
– مناسب متراژ 30 متر مربع
– 90 متر مکعب در ساعت
– دارای فیلتر هپا
– قابلیت حذف کامل آلایند های سمی 
– دارای فیلتر کربن فعال
– از بین برنده کامل گاز های ناشی از محصولات آرایشی بهداشتی ، تزئینی و غیره …
– دارای فیلتر نانو نقره
– خاصیت آنتی باکتریال
– ریموت کنترل
– پنل لمسی
– حالت خواب
– قفل کودک
– نشانگر کیفیت هوا و تعویض فیلتر
– قابلیت نصب بر روی دیوار
– دارای تایمر
– مصرف کم انرژی
– هشدار آلودگی خطرناک
– پیشگیری از بیماری های تنفسی و ریوی
– حفظ سلامت جنین از بیماری های ریوی
– مناسب برای منازل و محل کار با متراژ کوچک
– مورد تایید وزارت غذا و دارو
– حذف مو های حیوانات
– از بین برنده ذرات آلرژی زا
– راندمان بالا

 

 

بازدیدها: 0

وزن 3500 گرم
-

ساخت چین تحت لیسانس آمریکا
دارای 18 ماه خدمات پس از فروش
دارای فیلتر هپا ، کربن فعال ، نانو نقره
مصرف کم انرژی
هشدار آلودگی خطرناک

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تصفیه هوا Almaprime AP-261N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *