تصفیه هوا Almaprime AP-331

۲,۲۹۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های محصول

وزن 4000 گرم
-

ساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا
دارای 18 ماه خدمات پس از فروش
دارای فیلتر کرن ، الکترواستاتیک ، از بین برنده اوزون ، TIO2
عدم نیاز به تعویض فیلتر

تصفیه هوا Almaprime AP-331

 

تصفیه هوا Almaprime AP-331 ساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا و دارای 18 ماه خدمات پس از فروش می باشد . مناسب متراژه 60 متر مربع با سرعت 200 متر مکعب در ساعت بوده که آنچه 331 را از سایر مدل ها متمایز می کند فیلتر قابل شستشوی آن است ، که دیگر لازم نیست شما فیلتر را تعویض کنید .

 

 

دستگاه تصیفه هوا :
یک دستگاه مکانیکی بوده که با قدرت برق همانند سایر لوازم خانگی مثل کولر ، ماشین لباسشویی و یخچال کار می کند ، این وسیله در شرکت های مختلفی با استفاده از تکنولوژی های مختلف ساخته می شود  ولی در کل با ایجاد چرخش هوا و با استفاده از فیلتر ، انتشار موارد یونیزه با استفاده از برخی امکانات و تکنولوژی ها تصفیه هوا را انجام می دهند .
استفاده از دستگاه تصیفه هوا فواید بسیاری را با خود به همراه دارد که داطب این موارد را در اختیار شما قرار می دهد :
– از بین بردن آلرژن ها :گرده گل و گیاهان و درختان یا پوست حیوانات که باعث ایجاد آلرژی می شوند با این فرایند از بین می روند .
– ضد عفونی کردن هوا : در هوا انواع باکتری ها و میکروب با وجود دارند که سبب بسیاری از بیماری های ریوی و تنفسی می شوند ، تصفبه هوا این مشکل را رفع می کند .
– گرد و غبار را از بین می برد : یکی از اصلی ترین آلایند های هوا می توان به گرد غبار اشاره کرد که قابل رویت نیست ، دستگاه تصیفه هوا این آلایند ها را از بین می برد .
– حذف دود ها : بدون آن که شما متوجه شوید دود و سموم ناشی از گاز از بیرون خانه به محیط خانه منتشر می شود که تصفیه هوا این دود ها را خنثی می کند .
– مصرف برق کم : میزان مصرف برق بسیار ناچیزی دارند .
داطب به شما پیشنهاد می کند در انتخاب دستگاه تصفیه هوا دقت داشته باشید که بی صدا باشد تا موجب آزارتان نگردد .
آلودگی هوا چهارمین عامل مرگ و میر در جهان است ، برخلاف باور عموم مردم ، آلودگی هوا تنها محدود به فضای باز و شهر ها نیست ، بلکه داخل خودرو و خانه های ما بسیار آلوده تر از چیزی هستند که می توانیم تصور کنیم ، چراکه بسیاری از آلاینده ها در فضاهای بسته حبس می شوند و تنفس آن ها می تواند به مرور موجب بیماری های تنفسی و غیره شود .

 

 

 

تصفیه هوا Almaprime AP-331

تصفیه هوا Almaprime AP-331

ویژگی تصفیه هوا Almaprime AP-331 :

 

دستگاه تصفیه هوا با استفاده از فیلتر های فناوری می تواند تا 99.7 درصد از ذرات معلق در هوا را از بین ببرد ، حذف این آلاینده ها می تواند منجر به چندین فواید در کوتاه مدت و طولانی مدت شود داطب این فواید را در اختیار شما سلامت جویان عزیز قرار می دهد :

 

– علائم آسم را تسکین می دهد 
– حذف مواد شیمیایی مضر در داخل خانه
– بوی نامطبوع را خنثی می کند 
– خواب را بهبود می بخشد 
– رادون مضر را از بین می برد 
– می تواند امید به زندگی را افزایش دهد 
– ذرات آزبست خطرناک را از بین می برد 
هوای آلوده داخل خانه می تواند بر سیستم های تنفسی ، قلبی و عصبی تاثیر منفی بگذارد ، گاز های ناشی از محصولات معمول خانگی می تواند در ریه شما جمع شود ، ناگفته نماند که ذرات معلق در هوا به قدری کوچک هستند که می توانند بر مغز شما نفوذ کنند و عملکرد مغز را با اختلال رو به رو کنند .
دستگاه تصفیه هوای آلما پرایم مدل AP-331 به قدری از عملکرد بالایی برخوردار است که حتی می تواند این ذرات ریز را نیز از بین ببرد ، و هوایی پاک و پاکیزه ای را برای شما به ارمغان می آورد .
این مدل قابل استفاده در محیط منزل با متراژه 60 متر مربع و محیط کار بوده که از سرعت 200 متر مکعب در ساعت برخوردار است . همچنین در ابعاد ( 514 * 230 * 360 ) میلی متری و در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است .
دارای انواع فیلتر ها اعم از پیش فیلتر ، کربن اکتیو ، الکترواستاتیک ، از بین برنده اوزون و TIO2 بوده که فیلتر الکترواستاتیک با عملکردی دو مرحله ای و ایجاد میدان الکترونیکی ذرات موجود در هوا را از هم جدا می کند ، بهترین ویژگی آن نسبت به سایر فیلتر ها این است که افت فشار کمتری در مسیر جریان هوا ایجاد می کند .
تصفیه هوای 331 قابلیت تغییر حساسیت سنسور برای مناطق حساس مثل اتاق عمل بوده که از قابلیت حالت خواب نیز برخوردار می باشد .
شما با خرید مدل 331 برخلاف مدل 363 دیگر نگران عدم پیدا کردن فیلتر های آن جهت تعویض نخواهید بود زیرا فیلتر های ای مدل قابل شستشو بوده که در صورت نیاز دستگاه به شما هشدار می دهد .

 

 

 

تصفیه هوا Almaprime AP-331

تصفیه هوا Almaprime AP-331

– ساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا
– دارای 18 ماه خدمات پس از فروش
– مناسب متراژه 60 متر مربع
– دارای سرعت 200 متر مکعب در ساعت
– ابعاد ( 514 * 230 * 360 ) میلی متر
– مورد تایید وزارت غذا و دارو
– دارای فیلتر کرن فعال
– از بین برنده گاز محصولات تزئینی و آرایشی
– دارای فیلتر الکترواستاتیک
– ایجاد افت فشار کمتر در مسیر جریان هوا
– دارای فیلتر از بین برنده اوزون
– حذف ذرات معلق در هوا
– دارای فیلتر TIO2
– جذب نور ماورای بنفش 
– پنل  لمسی
– نشانگر شستشوی فیلتر
– دارای چرخ
– عدم نیاز به تعویض فیلتر
– دارای حالت خواب و تایمر
– در دو رنگ سفید و مشکی

 

بازدیدها: 1

وزن 4000 گرم
-

ساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا
دارای 18 ماه خدمات پس از فروش
دارای فیلتر کرن ، الکترواستاتیک ، از بین برنده اوزون ، TIO2
عدم نیاز به تعویض فیلتر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تصفیه هوا Almaprime AP-331”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *