بوتاکس مصپورت 500 واحدی اصلی ا Masport botox 500U

۸۸۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

ویژگی های محصول

کشور تولید کننده

ایران

شرایط نگهداری

کاملا یخچالی ( 2 الی 8 درجه )

اخطار

این محصول به علت حساسیت در مقابل دما ، با پست ارسال نمی شود
زنجیره ی دمایی این محصول در داطب کاملا حفظ شده و حین ارسال با بسته بندی یخ دار همراه می باشد.

پخش مصپورت اصل داروخانه ای در داطب

 

هر آنچه راجع به بوتاکس مصپورت باید بدانید

تزریق بوتاکس یکی از متداول‌ترین روش‌های از بین بردن چین و چروک‌ و زیباسازی پوست است. به همین علت برندهای مختلفی برای تولید مواد مورد نیاز برای انجام بوتاکس و فیلر به وجود آمده‌اند. یکی از با کیفیت‌ترین برندهای ایرانی تولید کننده مواد بوتاکس، مصپورت است که به واسطه کیفیت بسیار بالای محصولاتش مورد توجه تعداد بسیار زیادی از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. در ادامه به بررسی این برند و برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

معمولاً بوتاکس ترکیبی از چند ماده مختلف است که به منظور فلج کردن برخی از اندام‌های زیر پوستی صورت برای از بین بردن چین و چروک‌های آن نواحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده از سمی به نام بوتولینوم تهیه می‌شود و تاثیری موقتی داشته و نیاز به تمدید دارد. تزریق بوتاکس در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد.

بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت از انواع تولیدات ایرانی و از جمله بهترین برند های بوتاکس در ایران است. انواعی از شرکت‌های مختلف بوتاکس را مورد تولید قرار می دهند. مارک های زیادی از بوتاکس از انواع کشور های مختلف وجود دارند. میتوان بوتاکس مصپورت تولید شده در داخل کشور را از نظر کمیت و کیفیت مساوی با آنها بدانیم.

اثرات مورد نظر بیشتر از یک بحث زیبایی شناسی صرف است، مخصوصاً برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند و از بوتاکس برای غیر فعال کردن غده های عرق استفاده می کنند.این نواحی شامل : زیر بغل و کف دست و بصورت کلی نواحی ای که تعریق برای بیمار آزار دهنده باشد قابل استفاده است.

به نظر می رسد که مردم همیشه در مورد بوتاکس صحبت می کنند و این که آیا شما به این موضوع فکر می کنید یا نه، یا اینکه فقط در مورد آن صحبت می کنید، دلالت های ضمنی منفی آن را ترسیم می کنید.

 

بوتاکس مصپورت با عملکرد و کارایی شبیه به بوتاکس با برند دیسپورت بهترین نوع از انواع بوتاکس می باشد. پس از تزریق بوتاکس مصپورت این ماده جذب عضلات شخص می شود که به دلیل ترکیبات موجود این ماده منجر به فلج عضلانی به طور موقت و به مدت ۳ الی ۶ ماه می شود.

برند دیسپورت تعداد پروتئین‌های کمتری هر یک از مولکول فعال را احاطه می‌کنند. در نتیجه تزریق دیسپورت سریع‌تر نمایان می‌شود. به علت کوچک بودن هر یک از مولکول ها، تفاوت بین ناحیه های تزریق شده و دیگر نواحی ظریف میباشد. به همین علت ها می باشد که بوتاکس با برند دیسپورت محبوبیت و طرفداران بسیاری دارا است.

 

تزریق بوتاکس یکی از روش های ایده آل رفع چین و چروک های صورت است که تقریبا هر فردی با هر سنی می تواند از آن استفاده کند. با توجه به اینکه بوتاکس مصپورت از جمله بوتاکس های قوی می باشد بهتر است پیش از شروع درمان با یک متخصص زیبایی مشورت های لازم را به عمل بیاورید.

به طور کلی بوتاکس برای افرادی که دارای چین و چروک های عمیق در اطراف چشم، اطراف لب، افتادگی پلک یا ابرو هستند  روش درمانی مناسبی است. همچنین بهتر است فرد متقاضی بوتاکس باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

 

 

نحوه تزریق بوتاکس مصپورت

به‌منظور تزریق بوتاکس مصپورت، پس از آنکه شخص مورد معاینه پزشک قرار گرفت، توسط کادر درمان به اتاق تزریق منتقل می‌شود. در این مرحله پس از شستن کامل صورت، بوتاکس به کمک سوزن‌های بسیار ریزی وارد بخش زیرین پوست صورت می‌شود.
معمولاً بوتاکس در مناطقی همچون پیشانی، اطراف چشم، بین دو ابرو، خط لبخند و… تزریق می‌شود. البته درصورتی‌که به خواسته خود شخص نقطه دیگری از صورت نیز نیاز به بوتاکس داشته باشد، در آن نقطه نیز تزریق صورت می‌گیرد. البته در هنگام تزریق از شخص خواسته می‌شود که حالت‌های مختلفی را در صورت خود ایجاد کند؛ این حالت‌ها می‌توانند شامل لبخند، اخم و منقبض کردن بخش‌های مختلف صورت باشد.

در زمانی که بیمار هر یک از حالات را انجام می دهد، جراح متخصص زیبایی قسمت های ویژه ای را علامت گذاری می کند.

پس از علامت گذاری، جراح متخصص زیبایی بوتاکس را در سوزن های مخصوص آماده  و در نواحی علامت گذاری شده به میزان لازم تزریق می کند. ممکن است هنگام ورود سوزن به پوست، بیمار تا حدی احساس درد و ناراحتی کند که در این صورت با صلاحدید جراح متخصص زیبایی از مواد بی حسی روی پوست استفاده می شود.
لازم به ذکر است که مراحل بوتاکس حداقل ۱۵ دقیقه و حداکثر ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. پس از اتمام تزریق می‌توانید سوالاتی که برایتان پیش آمده است را از پزشک خود بپرسید. یکی از متداول‌ترین سوالاتی که برای افراد پس از تزریق ژل به وجود می‌آید، مدت زمان ماندگاری بوتاکس است.
به این ترتیب می‌توان گفت که میزان ماندگاری بوتاکس به عوامل مختلفی همچون سن افراد و نوع ژنتیک آن‌ها در خصوص نحوه کاهش قدرت عضلات، مدت زمان قرارگیری در مقابل نور مستقیم خورشید و نور آبی، مصرف دخانیات و… بستگی دارد.

ماندگاری بوتاکس مصپورت چقدر است؟

یکسری عوامل هستند که در کاهش میزان تاثر تزریق بوتاکس موثر هستند و شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سن فرد و میزان تحلیل رفتن عضلات: در سنین بالا حجم عضلات پایین است.
  • ویژگی‌های صورت فرد تزریق کننده
  • مصرف دخانیات: میزان ماندگاری بوتاکس در فرد سیگاری، پائین‌تر از فرد غیر سیگاری است.
  • نور مستقیم خورشید

در صورت رعایت کردن موراد ذکر شده و مراقبت‌های لارم پس از تزریق، اثرات تزریق مصپورت بین ۴ تا ۶ ماه نیز باقی می‌ماند.

 

 

بهترین مناطق تزریق بوتاکس مصپورت

  • نواحی فوقانی صورت مانند
  • چین و چروک دور چشم
  • خط اخم
  • چین و چروک پیشانی

این مناطق بهترین قسمت‌ها و مکان‌ها برای تزریق بوتاکس مصپورت است.

همه ما می دانیم که داشتن پوستی صاف و سالم در زیبایی و جوان به نظر رسیدن ما تاثیر بسزایی دارد. اما با بالا رفتن سن و پشت گوش انداختن مراقبت های پوستی به تدریج پوست صورت افتاده شده و چین و چروک ها روی آن ظاهر می شود. این اتفاق برای هیچ کس خوشایند نیست و اکثرا به دنبال راه حلی برای درمان و از بین بردن آن هستند.

ترزیق بوتاکس راه کاری عالی و یکی از محبوب ترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد که در همه کشورها برای درمان یا زیبایی از آن استفاده می شود. انواع بوتاکس صورت خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد که انتخاب هر یک از آن ها با مراجع است.

بازدیدها: 14

کشور تولید کننده

ایران

شرایط نگهداری

کاملا یخچالی ( 2 الی 8 درجه )

اخطار

این محصول به علت حساسیت در مقابل دما ، با پست ارسال نمی شود
زنجیره ی دمایی این محصول در داطب کاملا حفظ شده و حین ارسال با بسته بندی یخ دار همراه می باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بوتاکس مصپورت 500 واحدی اصلی ا Masport botox 500U”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *