پد پدیکور Spenco Gel-1021

۱۳۴,۲۰۰ تومان

3 در انبار

کلیه محصولات این برند : Spenco Gel

ویژگی های محصول

وزن 150 گرم
کشور تولید کننده

ایران

برند

Spenco Gel

جنس

سیلیکون نرم

اندازه

قابلیت

ضد حساسیت

,

قابل شستشو

کاربرد

جداسازی انگشتان پا

,

درمان میخچه و پینه بین و روی انگشتان

رنگ

سفید

نام تجاری محصول : Spenco Gel
پد پدیکور Spenco Gel-1021

 

پد پدیکور Spenco Gel-1021 ساخت کشور عزیزمان ایران بوده و با جدا سازی انگشتان پا از یک دیگر مانع از ایجاد میخچه و پینه می شود و همچنین برای انجام پدیکور و کاشت ناخن انگشتان پا ، بسیار کاربردی است .

 

میخچه :

 

میخچه پا یکی از مشکلات رایج مربوط به پا است که در اثر فشار یا سایشدر پوست پا ایجاد می شود . این عارضه به قسمت هایی از پوست که سفت و ضخیم شده است گفته
می شود و معمولا روی انگشتان پا ، کنار و بین آن ها بروز می کند . میخچه به عنوان واکنش طببیعی پوست در پاسخ به فشار یا ساییدگی زیاد ایجاد می شود . این نواحی معمولا به دلیل اصطکاک کفش ایجاد می شوند .
هر چند میخچه خطرناک نیست ، اما می تواند باعث سوزش و تحریک پوست شود . برای پیشگیری از میخچه پاشنه پا ، پوشیدن کفش های سایز مناسب و
تغییرات در شیوه ی زندگی می تواند مفید باشد و همچنین داطب برای جلو گیری از بروز چنین عارضه هایی ، استفاده از پد های اسپنکوژل را به شما پیشنهاد می کند .

 

ویژگی پد پدیکور 1021 اسپنکو ژل :
پد پدیکور 1021 اسپنکو ژل یکی از خدمات سالن های زیبایی است که در آن از طریق روش های علمی و استریل ، گوشت اضافه اطراف ناخن و پوست مرده کف پا برداشته می شود . همچنین ناخن های پا سوهان کشی ، فرم دهی و پاکسازی می شوند . این خدمت به حفظ زیبایی و سلامت پوست و ناخن های پا نیزکمک می کند .
پدیکور را می توان در آیشگاه ها و اسپاها توسط افراد حرفه ای یا حتی در منزل انجام داد . از پدیکور کردن ناخن ها علاوه بر برحفظ زیبایی ، سلامت پوست و ناخن های پا نیز تامین می شود . پا ها ساعات زیادی در طول روز را داخل کفش ها می گذرانند و به همین علت ممکن است دچار مشکلاتی نظیر خشکی ، ترک خوردن پوست ، قارچ و غیره …. شوند . 

بازدیدها: 3

وزن 150 گرم
کشور تولید کننده

ایران

برند

Spenco Gel

جنس

سیلیکون نرم

اندازه

قابلیت

ضد حساسیت

,

قابل شستشو

کاربرد

جداسازی انگشتان پا

,

درمان میخچه و پینه بین و روی انگشتان

رنگ

سفید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پد پدیکور Spenco Gel-1021”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *